Drivity is een startup die zich richt op KMO’s en multinationals waar heftrucks en ander binnenverkeer gebruikt wordt om materialen in fabrieken en logistieke centra te verplaatsen. Met hun hoogtechnologische oplossing helpen ze om ongevallen te voorkomen. Hun doelgroep zijn zaakvoerders en preventieadviseurs van zulke ondernemingen. Dankzij deze dienst werd het orderboekje van Drivity zo groot dat ze de vraag nauwelijks nog konden volgen. Hierdoor kon Drivity naar een volgend niveau getild worden.
[/et_pb_text][/et_pb_column]LinkedIn, Facebook en Google (ja, ook Google) bouwen profielen op van elke gebruiker die hun leeftijd, interesses, inkomen, geslacht en persoonlijke voorkeuren bevat. Deze profielen gebruiken wij om te achterhalen welke gemeenschappelijke eigenschappen gekwalificeerde leads hebben. We doen dit door gebruik te maken van eigen ontwikkelde “kwalificatie”-technologie en algoritmen. Aan de hand hiervan kunnen we uw campagnes optimaliseren zodat ze de beste gekwalificeerde leads opleveren.
Een dienst van