Krijg meer klanten door betere digitale mond-aan-mond reclame

Contacteer mijMeer informatie

Waarom uw online reputatie iets is om wakker van te liggen

Willen of niet, Elke potentiële klant krijgt uw online reputatie te zien

De twee grootste platformen waar consumenten en zakelijke gebruikers vandaag online vertoeven plaatsen recensies van uw bedrijf op de eerste plaats. Wanneer u in Google zoekt op de naam van uw bedrijf is het eerste wat een bezoeker ziet hoeveel recensies uw bedrijf heeft en welke score. Hetzelfde geldt eveneens voor Facebook.

Is uw bedrijf het overwegen waard in de ogen van uw potentiële klanten

Hoe onderzoekt u zelf of u met een bedrijf wil samenwerken?  Juist.  U gaat op zoek naar online recensies.  Onderzoek heeft uitgewezen dat men bijna hetzelfde geloof hecht aan online recensies als dat het rechtstreeks via mond-aan-mond reclame van een kennis komt. Recensies beïnvloeden of men uw bedrijf het overwegen waard vindt om ermee samen te werken.  Via online recensies beslissen consumenten in een oogopslag of uw bedrijf in aanmerking komt of ze liever contact opnemen met een concullega.

Goede online recensies verhogen uw verkoopkans

Ieder bedrijf weet dat haar beste klanten komen via mond-aan-mond reclame. Wanneer een potentiële klant bij uw bedrijf aanklopt na een aanbeveling dan is de verkoopkans meer dan 75%. De mond-aan-mond reclame van uw beste klanten kan dankzij online recensies versterkt worden. Dus online recensies beïnvloeden niet alleen of men uw bedrijf een bezoekje brengt maar verhoogt eveneens de verkoopkansen als de potentiële klant uw bedrijf binnenstapt.

Wij zorgen dat uw beste klanten hun mening laten horen
(en ontevreden klanten minder geneigd zijn deze op het internet te plaatsen)

Stap 1: Tevreden van minder tevreden klanten onderscheiden

Onze dienst bevraagt uw klanten ivm de tevredenheid van de diensten of producten die u geleverd hebt. Hierdoor weten wij welke klanten er zeer tevreden en welke klanten er minder tevreden zijn van het werk of de producten dat u geleverd hebt.

Stap 2: Geef tevreden klanten een megafoon

Tevreden klanten worden gestimuleerd om hun mening te delen via diverse online kanalen. Hierdoor krijgt uw bedrijf na verloop van tijd een stevige positieve online reputatie en waar uw concullega’s enkel maar van kunnen dromen.

Bel en krijg meer info