fbpx

Verkoopsafspraken maken via Social Selling

LinkedIn is een ultra interessant platform wanneer je diensten of producten verkoopt aan ondernemingen en organisaties. Het laat je toe om snel relaties op te bouwen met de diverse beslissingsnemers om af te toetsen of jouw producten of diensten een meerwaarde voor hen vormen.
Ontdek of we een match zijnMeer informatie
Lees wat klanten schrijven over de samenwerking op
Jessie Dedecker

Oprichter en zaakvoerder, viaKMO.be

Verkoopsafspraken maken via Social Selling

LinkedIn is een ultra interessant platform wanneer je diensten of producten verkoopt aan ondernemingen en organisaties. Het laat je toe om snel relaties op te bouwen met de diverse beslissingsnemers om af te toetsen of jouw producten of diensten een meerwaarde voor hen vormen.
Ontdek of we een match zijnMeer informatie

Hoe Resultaat halen via Social Selling 

Lees wat klanten schrijven over de samenwerking op

Via het LinkedIn platform kun je met social selling beslissingsnemers uit je doelgroep bereiken.

Jessie Dedecker

Oprichter en zaakvoerder, viaKMO.be

Hoe Resultaat halen via Social Selling 

Lees wat klanten schrijven over de samenwerking op

Velen volgen een opleiding Social Selling maar nadien blijft het vaak een dode letter of levert het geen resultaat op. Hier zijn drie belangrijke redenen voor:

  • De eerste reden is dat je met een boodschap komt die niet spreekt voor de mensen die moeten beslissen om al dan niet op jouw bedrijf een beroep te doen voor een oplossing. Je moet de juiste gevoelige snaar raken en dat op een manier doen die 100% verstaanbaar is.
  • Een tweede reden is dat je de juiste beslissingsnemers moet bereiken. Je bereikt daarvoor best de volledige “decision making unit” zodat je je kansen maximaliseert.
  • De derde reden is dat je consistent moet zijn in je Social Selling activiteiten.  Het is belangrijk dat je toch een zeker volume haalt om er resultaat uit te halen. Voor velen er consistentie in brengen en houden geen eenvoudige taak omdat het vaak nog bovenop een reeks andere prioritaire taken komt. Alle “ballen” in de lucht houden is daarbij allesbehalve evident.

Via het LinkedIn platform kun je met social selling beslissingsnemers uit je doelgroep bereiken.

Jessie Dedecker

Oprichter en zaakvoerder, viaKMO.be

Voordelen van onze Social Selling methode 

Voordelen van onze Social Selling methode 

bereik jouw ideale klanten

Onze methode vertrekt steeds vanuit wie jouw ideale klanten zijn. Dit gaat niet alleen over het type van bedrijf maar ook de beslissingsnemers waarmee je een verkoopsafspraak wil. Voor we de campagne starten weet je de naam, functie en bedrijfsnaam van de personen die we voor jou gaan benaderen. Dus geen onaangename verrassingen.

Campagne zonder kostelijke advertenties

Social Selling is gebaseerd op persoonlijke contacten. Er zijn dan ook geen advertentiebudgetten nodig om tot resultaat te komen. Ook advertenties op het LinkedIn netwerk zijn niet nodig. Sterker nog, doordat je LinkedIn netwerk wordt uitgebreid kun je jouw doelgroep zonder advertentiekosten blijven bereiken via je LinkedIn feed.  

Verkoopsafspraken met Warme Leads

Met de selectie van ideale potentiële klanten bouwen we relaties op en gaan we op zoek naar warme leads. Een warme lead is een prospect die oprechte interesse heeft in wat jij aanbiedt als oplossing. Met deze warme leads worden verkoopsafspraken voor je geboekt zodat jij je kunt focussen op het closen van de deal. 

Top of mind bij jouw doelgroep

Niet alle prospecten zijn direct geïnteresseerd in jouw oplossing. Vaak is de timing op dit ogenblik niet goed of is het probleem niet voldoende gekend. Toch zijn deze prospecten voor naar de toekomst toe waardevol. Deze prospecten komen in jouw LinkedIn netwerk terecht. Hierdoor kun je via je LinkedIn feed bij hen top of mind blijven tot ze klaar zijn om te kopen.

Hoe Koen Terryn (Zaakvoerder van Drivity) de samenwerking ervaren heeft

Waarom klanten graag met ons samenwerken 

Wij doen het voor jou
van A tot Z

Dit is GEEN consultancy of training. Vaak blijven de resultaten na een training uit omdat men onvoldoende tijd heeft of de consistentie ontbreekt om echt tot resultaat te komen. Daarom voeren wij voeren Social Selling uit als een dienst zodat jij gewoon op verkoopsafspraak kan gaan en focussen op het sluiten van de deal.

Stapsgewijs Groeien

 We starten met een pilootproject waar u kunt evalueren of de resultaten de moeite zijn.  Ben je tevreden over de resultaten en wil je verder groeien dan kan het budget verhoogd worden om op een consistente manier nog meer verkoopsafspraken te krijgen.

In vijf dagen gestart

Dankzij onze no-nonsens aanpak starten wij snel uw social selling campagne op.  Dus geen ellenlange trajecten maar opgezet en gestart binnen de vijf werkdagen.  Op deze manier wordt er zeer snel resultaat geboekt en onnodige kosten vermeden.

Focus op uw Rentabiliteit

Voor ons gaat het niet enkel om verkoopsafspraken voor u te genereren maar dit ook op een rendabele manier voor u te doen.  Daarom meten wij onze activiteiten in cost per lead en cost per sale. Wij zorgen dat onze dienst een opbrengst-post in plaats van een kosten-post is voor uw bedrijf.

Wij meten het succes in kwaliteitsvolle afspraken en netwerkuitbreiding

Ons motto is “meten is weten”. Je krijgt toegang tot een dashboard waarop je jouw social selling campagne van dag tot dag kunt volgen. Op basis van de inzichten uit het dashboard wordt er bijgestuurd waar nodig zodat er steeds een optimaal resultaat behaald wordt.

Te goed om waar te zijn? Dit is wat onze klanten zeggen

Andries Vanhoof

Sales Director, Staci Belgium

Ons motto is “meten is weten”. Je krijgt toegang tot een dashboard waarop je jouw social selling campagne van dag tot dag kunt volgen. Op basis van de inzichten uit het dashboard wordt er bijgestuurd waar nodig zodat er steeds een optimaal resultaat behaald wordt.

[/et_pb_text]

Te goed om waar te zijn? Dit is wat onze klanten zeggen

I met Jessie when he came to me to present his prospecting solution.Since 2 months I’ve been using his service now with satisfying results: loads of new connections, interesting online conversations with potential new customers and high quality prospect meetings.

During our collaboration, I experienced Jessie as an integer man and loyal partner to do business with. The way how he’s following up our project assures me of the fact that I’ve chosen the right partner to help me with my online prospecting.

I would certainly recommend his services to other companies, who are struggling with finding and connecting with the right contacts!

Andries

Andries Vanhoof

Sales Director, Staci Belgium

Jessie’s deep knowledge of social selling combined with his communication skills helped us a lot in getting the necessary attention and contacts. Besides of knowing it all, Jessie also makes it happen. We had our first appointments within the first week.
Eric Van Horenbeeck

Business Development Manager, Alexandria.Works

We work together with Jessie to generate sales leads via LinkedIn for our sales team. He came up with the strategy, wrote persuasive texts, and implemented the campaign. The campaign generates meetings of high quality and we get a very nice ratio from sales meeting to effective sale. Thanks to the campaign, we added both big brands and medium-sized companies to our customer portfolio. We get a nice ROI from the campaign.
Guy Proost

Marketing Manager, Topa Packaging

We’re very happy and pleased with the Social Selling campaign that Jessie and his team are running for us. So far we have been working with cold calling agencies who did a good job, however the results were extremely poor. With Jessie’s approach, in a few weeks we were able to book meetings with the right persona we’re targeting. So I can personally really recommend you to work with Jessie, he’s very professional and knows what he’s doing to help you grow your business.
Rudi Wynen

Business Development Manager, AllThingsTalk

Jessie is a great marketeer. His views on outbound marketing using LinkedIn have boosted the size of our network. He made us get in touch with large organizations we would otherwise not have access to. And he is always open for discussions on how to improve his approach even further. Thanks, Jessie!
Marc Vanderheyden

CEO, Alexandria.Works

Een dienst van